Spottivalossa: Verdulo Oy – Kiinteistömaailma Turku

Kiinteistömaailman mainos

Asuntokaupan ammattilainen – Turun Kiinteistömaailma | Verdulo Oy

Kiinteistömaailma Verdulo Oy on vuonna 2010 perustettu kiinteistöalan yritys, joka palvelee asunnon ostajia ja myyjiä Turussa sekä sen lähialueilla. Yritys on osa valtakunnallista Kiinteistömaailma-ketjua, joka on kauppamäärillä mitattuna Suomen suurin kiinteistönvälitysketju. Ketjussa työskentelee n. 600 asuntokaupan ammattilaista reilussa sadassa asuntomyymälässä ympäri Suomen.

Verdulo Oy:n isona menestystekijänä toimii henkilökunnan laaja tuntemus toiminta-alueestaan, minkä avulla he pyrkivät yhdistämään asiakkaitaan heidän toiveidensa mukaisiin asuinympäristöihin. Yrityksen alaisuudessa työskentelee toistakymmentä asuntokaupan ammattilaista, ja tällä hetkellä yrityksen ovet ovat myös avoinna tuleville uusille välitysalan ammattilaisille.

”Haluamme tehdä asuntokaupasta asiakkaillemme helppoa ja turvallista. Kuuntelemme asiakkaitamme herkällä korvalla ja kehitämme palveluamme jatkuvasti paremmaksi. Käytössämme ovat laadukas nettimainonta, sosiaalinen media ja myös tarvittaessa lehti-ilmoittelu. Hyvät valokuvat ovat olennainen osa asuntokauppaa. Ne lisäävät kohteiden houkuttelevuutta ja tarjoavat ostajaehdokkaille tärkeää tietoa jo ennen varsinaisia näyttöjä”, kertovat Verdulo Oy:n yrittäjäosakkaat Janne Salminen ja Anders Winter.

Kodinvaihtajien lisäksi yritys palvelee mm. sijoittaja-asiakkaita ja rakentajia. Rakentajien palvelu käsittää laajimmillaan koko prosessin – tontin etsimisestä ja hinnoittelukonsultoinnista aina asuntojen markkinointiin, myyntiin ja vuokraukseen.

Perinteisen välitys- ja vuokraustoiminnan lisäksi yrityksen palveluista löytyvät erilaiset arvioinnit, kuten esimerkiksi vakuusarviot rahoituslaitoksille sekä hinta-arviot perikunnalle. Yrityksen palveluvalikoimassa löytyy myös kaupanvahvistaja palvelut.

Tukena asuntokaupan kaikissa vaiheissa

Yrityksen tärkeänä arvona toimii laadukkaan palvelun tuottaminen asiakkaille. Niin Verdulo Oy kuin Kiinteistömaailma-ketju panostavat tähän toiminnassaan laaja-alaisesti ja sen näkee esimerkiksi palveluiden tasaisesta kehityksestä.

”Henkilökohtainen asiakaspalvelu on meille kunnia-asia. Kiinteistömaailma kehittää edelläkävijänä jatkuvasti palvelujaan ja sen seurauksena pystymme nykyään myös tarjoamaan esimerkiksi digitaalisia kotikäyntejä. Tämän avulla asiakas voi saada asunnostaan hinta-arvion, markkinointisuunnitelman ja tehdä myyntitoimeksiannon jopa täysin ilman live-tapaamista. Digikaupan ansiosta käsittelyajat ovat myös huomattavasti lyhentyneet”, kuvaavat Salminen ja Winter.

Kiinteistömaailma Verdulon yrittäjät
Kategoriat:Spottivalossa