Lisää tunnettuutta ja hyvä kanava sidosryhmätyöhön

Kuvassa Timo Räsänen kotikeräyspaperi alueella

Ympäristöhuoltoalan yritys Remeo Oy liittyi Turun kauppakamarin jäseneksi syksyllä 2018. Tavoitteena oli parantaa yhtiön tunnettuutta ja kasvattaa verkostoa. Yhtiön järjestämä lounastilaisuus maaliskuussa keräsikin ison joukon kierrättämisestä kiinnostuneita jäseniä tutustumaan yhtiön toimintaan. Se on poikinut hyviä keskusteluja ja uusikin tilaisuus on jo sovittu.

Kun Timo Räsänen aloitti Remeon yksikönpäällikkönä Turussa puolitoista vuotta sitten, hän päätti yhdessä aluejohtaja Pasi Hurmeen kanssa melko nopeasti Turun kauppakamarin jäseneksi liittymisestä. Aiemmin pankkialalla työskennellessään Räsänen oli perehtynyt kauppakamarin toimintaan ja osallistunut koulutuksiin.

– Tentin myös HHJ-tutkinnon (Hyväksytty Hallitus Jäsen). HHJ-koulutus oli niin vakuuttava paketti, että olen hyötynyt siitä sekä henkilökohtaisesti että työn kannalta paljon. Se oli hyvin positiivinen kokemus, Räsänen kertoo.

Kauppakamarin tapahtumien kautta lisää tunnettuutta

Remeoon tultuaan Räsänen koki tarvetta lisätä yhtiön tunnettuutta. Yhtiö on perustettu jo vuonna 1964, mutta se on toiminut eri nimillä ja tunnettiin 2000-luvulla Sita Suomen nimellä ranskalaisen emoyhtiön omistuksessa.  Vuonna 2016 omistajaksi tuli suomalainen Hartwall Capital Oy, ja siitä lähtien yhtiö on ollut kokonaan suomalaisessa omistuksessa. Liiketoiminta on kehittynyt yhä enemmän materiaalien uudelleenkäyttöön ja kuljetustoimintoihin.

Remeo toimii Suomessa 14 paikkakunnalla ja henkilökuntaa on kolmisen sataa. Liikevaihto oli viime tilikaudella 82,9 miljoonaa euroa. Yhtiön pääkonttori on Vantaalla. Turun yksikönjohtajan Timo Räsäsen toimipaikka on Kärsämäessä, lisäksi hänen vastuulleen kuuluu Uudenkaupungin yksikkö. Kaarinassa ja Uudessakaupungissa on molemmissa yhtiön käsittelylaitos.

Merkki luotettavuudesta – Turun kauppakamarilla jo yli 1800 jäsentä

Jätä yhteystietosi niin kerromme, miten sinun yrityksesi hyötyisi kauppakamarin jäsenyydestä:

Tutustu jäsenetuihimme